Від продавця до експерта: як в Ardis Group ввели нову професію - чизмонгер

  • Illustration

    Ольга Стоноженко

    Журналістка HR Today MEDIA

    ПРОФЕСІЇ
    ІНТЕРВ'Ю
Illustration

    ПРОФЕСІЇ

    ІНТЕРВ'Ю

Від продавця до експерта: як в Ardis Group ввели нову професію - чизмонгер

Illustration
Illustration

СЕРВІС №1 ДЛЯ ПОШУКУ КАНДИДАТІВ РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Illustration

У сучасному світі, де конкуренція за таланти лише зростає, запуск власних навчальних ініціатив стає не просто додатковою перевагою, а ключовим інструментом для розвитку компаній. Про це свідчить кейс Ardis Group, яка не лише створила ProCheese Академію, але й ініціювала запуск першого в Україні освітнього серіалу про нову професію — чизмонгера.Освіта та співпраця з платформами, такими як Дія.Освіта, відкривають нові горизонти для HR. Це допомагає не лише адаптувати новачків, але й посилює HR-бренд компанії, формує експертність на ринку й демонструє інноваційність. Про це говоримо з Кірою П’ятецькою, HRD Ardis Group та Наталею Кагадій, директоркою департаменту ProCheese в ARDIS Group.

👩🏻 Компанія вже понад 25 років на ринку. Що допомагає вам розвиватись, підтримувати команду в часи війни?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — В основі успіху Ardis Group, на мою думку, є три складові. По-перше, наша філософія, яка побудована на тому, щоб приносити українцям світову культуру споживання сирів. За ці роки ми побудували партнерські відносини з багатьма європейськими постачальниками, світовими сирними спільнотами та експертами, запустили власне виробництво свіжих сирів Lel’, маємо власний логістичний сервіс для забезпечення сиром всієї країни.По-друге, це наші цінності: Команда, Довіра, Сервісність та Сирне ДНК. Це те, що допомагає нам залучати та утримувати команду навіть в складні часи. Ми приділяємо багато уваги саме розвитку нашої корпоративної культури.По-третє, це наша команда, яка не зупиняється перед викликами, якими б складними вони не були. Завдяки цьому у нас вже реалізовано багато проєктів для розвитку сирної галузі в Україні та ми активно популяризуємо Україну через сир у світовій спільноті.


👩🏻 Що таке «сирне ДНК» компанії, і як воно проявляється в її діяльності?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — «Сирне ДНК» — це не тільки про любов до сиру, це про сирну культуру, яку разом з нами поділяють, досліджують та якою захоплюються. Ця культура пронизує всі рівні компанії: від виробництва до взаємодії з клієнтами.У нас навіть з’явився термін “вживлення сирного ДНК” - це відбувається коли людина влаштовується на роботу до нашої компанії. Впродовж роботи вона розвиває своє сирне ДНК. І коли співробітник завершує свою професійну діяльність в компанії, ми неодноразово чули, що ось це “Сирне ДНК” залишається з ними в їхньому подальшому житті. Вони продовжують досліджувати сирні смаки, знайомити з сирною культурою своїх рідних та знайомих. Ми віримо, що люди, які щиро захоплені своїм продуктом, можуть втілювати класні проєкти з розвитку галузі.


👩🏻 ProCheese Академія стала першою сирною Академією в Україні. Що спонукало вас до її створення?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Наша компанія має багаторічний досвід роботи з сиром. З часом ми побачили, що на ринку є гостра потреба у фахівцях, які знають продукт досконало — від процесу виготовлення до подачі. Щоб закрити цю потребу, ми вирішили створити ProCheese Академію, де навчаємо професіоналів, готових працювати з сиром на зовсім іншому рівні. Цей проєкт став органічним продовженням нашого «сирного ДНК» через прагнення ділитися знаннями та розвивати сирну культуру в Україні.


👩🏻 Як професія чизмонгера відрізняється від звичного уявлення про продавця сиру?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Чізмонгер — це не просто продавець сиру, а справжній сирний професіонал. Уявіть собі: клієнт приходить до магазину з бажанням спробувати щось нове, а чизмонгер, як досвідчений гід, проводить його через новий смаковий досвід, розповідаючи про походження сиру, його особливості та ідеальні поєднання з іншими продуктами. Робота чизмонгера — це про створення унікальних гастрономічних вражень, які роблять досвід покупця незабутнім. Коли продавець сиру стає чизмонгером — це про розвиток, як професійний, так і, звісно, фінансовий. Адже відтепер цей спеціаліст починає не просто нарізати сир та викладати його на вітрину, а й прямо впливати на продажі.


👩🏻 Чому важливо розвивати саме цю професію?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group:— У Європі та США чизмонгери — вже невіддільна частина ритейлу, що значно підвищує цінність товарів та послуг. В Україні ця професія тільки набирає популярності, і компанії, які першими впроваджують цю посаду, отримують конкурентну перевагу.Ми бачимо великий потенціал для розвитку цієї професії в Україні. Кваліфіковані чизмонгери можуть значно підвищити рівень обслуговування в магазинах і ресторанах, що, своєю чергою, позитивно впливає на прибутковість бізнесу. Ще один, мабуть, найважливіший момент — це безпека продукції. При неправильній роботі з сиром, він не лише втрачає свої смакові якості, а й може зашкодити споживачу.З іншого боку, для багатьох людей ця професія може стати шляхом до нової кар’єри або навіть першою серйозною роботою. Адже вона не має вікових обмежень і конкуренція з іншими експертами через їх обмежену кількість тут практично відсутня. Тому популяризація чизмонгерів — це не лише внесок у розвиток ритейлу, але й розв'язання кадрових проблем у галузі.Гарно було б, щоб рітейл мережі включали такі фокусні освітні продукти в свою систему онбордингу, тому що це спростить роботу з постійною плинністю кадрів і їх швидким введенням в професію. Мотивувати людей.

Illustration

👩🏻 Перший безоплатний освітній серіал для майбутніх чизмонгерів нещодавно зʼявився на державній платформі Дія.Освіта. Це серйозний крок до популяризації професії — всіх, я думаю, цікавить бекстейдж. Які етапи співпраці з Дія.Освіта пройшла компанія, перш ніж серіал з’явився на платформі?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group:— За цим проєктом стоїть багатомісячна робота всієї команди ProCheese, Cпівпраця з Дія.Освіта почалася з подання заявки та презентації нашої ідеї щодо створення освітнього серіалу «Професія Чизмонгер». Після кількох етапів перевірки, під час яких експерти оцінювали наш проєкт, ми отримали підтвердження. Паралельно на його реалізацію залучили фінансову підтримку у вигляді грантів. Далі ми працювали з методологом над сценарієм, аби зробити матеріал зрозумілим і корисним. На кожному етапі — від сценарію до зйомок — ми тісно співпрацювали з командою Дія.Освіта, затверджуючи всі деталі. Процес знімання проходив під контролем фахівців, щоб контент відповідав стандартам якості платформи, яка робить освіту доступною для всіх. Ми раді бути частиною цього проєкту, адже такі ініціативи об’єднують бізнес і державу для створення корисних освітніх продуктів.Насправді, це навчання може бути корисним навіть для компаній, які не займаються сирами. Зараз в компаніях заведено проводити лекції/навчання про мистецтво, майстер-класи і так далі. Тож, переглянувши, можна надихнутися на проведення якогось сирного інтерактиву в офісі, або запросити для цього експертів.


👩🏻 Як співпраця з платформою Дія.Освіта допомогла зробити професію чизмонгера доступнішою?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Дія.Освіта — це національна освітня платформа, яка поєднує education та entertaiment складники, щоб процес здобуття знань був цікавим і доступним для всіх, у кого є інтернет та гаджет під рукою. Зараз платформа охоплює навчання у різних галузях, включаючи професії, які стають все більш актуальними на сучасному ринку праці.На Дія.Освіта можна безплатно отримати знання, що необхідні для успіху у новій професії. Тут можна ознайомитися з професіями не лише чизмонгера, але й фармацевта (від мережі аптек АНЦ), бариста (від мережі кав’ярень Lviv Coissants), майстра бровиста (від G.Bar) та інших. Це надзвичайно корисний ресурс для тих, хто шукає як досягти нових горизонтів у своїй кар’єрі.Тому співпраця з цією платформою була для команди ProCheese стратегічним рішенням — завдяки серіалу ми зробили професію чизмонгера доступною для всіх, хто хоче її опанувати. На додаток, приємно бути частиною такої потужної спільноти, де держава і бізнес об’єднують зусилля для розвитку актуальних знань та навичок та розвитку ринку праці в цілому.


👩🏻 Які переваги для HR відкриває співпраця з такими платформами, як Дія.Освіта?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Для HR це чудовий інструмент. Ми можемо залучати нових співробітників, запропонувавши їм базове навчання через платформу. Це зменшує витрати на первинне навчання і дає змогу швидко підготувати спеціалістів у вузькопрофільних напрямках. Зараз освітній серіал «Професія Чизмонгер» став частиною онбордингу нових співробітників. Новачки можуть вивчити матеріал ще до початку роботи, а ми заощаджуємо час на внутрішніх тренінгах. Дуже круто, що компанія як експерт представлена на Дія Освіта, це додаж цінності HR-бренду компанії


👩🏻 Як внутрішні освітні проєкти впливають на HR-бренд компанії?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — В першу чергу це підтвердження експертності компанії. Формування в думках кандидата: Якщо сир, то Ардіс експерти у цій галузі. Щоб стати "Макдональдсом" у світі сирів. Такі проєкти мають сильний вплив на формування HR-бренду компанії:Співробітники бачать, що компанія інвестує у їх професійний розвиток. Це підвищує їхню лояльність і сприяє відчуттю, що компанія інвестує в їхнє майбутнє, а не лише використовує їхній робочий потенціал.Підвищення довіри до експертизи своєї компанії. Коли співробітники навчаються у своїх колег, які мають унікальні знання, експертість і глибоке розуміння бізнесу, це посилює довіру до внутрішньої експертизи компанії.Підвищують залученість та мотиваціюПозиціювання на ринку та залучення талантів: Для зовнішніх кандидатів та бізнес-партнерів такі проєкти є підтвердженням того, що компанія має унікальну експертизу, з якою готова ділитися. Це підвищує її статус на ринку, демонструючи, що вона не тільки розвиває власний бізнес, але й цінує розвиток людського капіталу.


👩🏻 Який вплив на внутрішні процеси має впровадження таких ініціатив?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Автоматизація навчання через такі платформи як Дія.Освіта значно спрощує наші внутрішні процеси. Не потрібно Співробітники можуть навчатися в будь-який зручний для них час, а ми отримуємо фахівців, які вже мають базові знання. Це особливо важливо для стажування нових людей, адже вони приходять до нас підготовленими. Водночас це зменшує навантаження на HR-департамент та керівників.


👩🏻 Які довгострокові результати ви очікуєте побачити від впровадження освітніх ініціатив?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Ми очікуємо, що такі ініціативи допоможуть розширити коло пошуку серед кандидатів не обмежуючись володінням певних знань або попереднім досвідом, пришвидшити адаптацію нових співробітників, а саме в короткі терміни та вдоступний та інтерактивний спосіб передати ключові знання про продукт та роботу з ним, підвищити залученість та знизити плинність кадрів. В перші два тижні навчання пройшло більш ніж половина співробітників компанії. Окрім співробітників чия діяльність пов’язана з безпосередньо роботою з продуктами або клієнтами, навчання пройшли співробітники департаменту контрактування, ІТ та всі хто хотів підвищити загальний рівень своїх знань по сиру. В цілому очікуємо покращити якість обслуговування клієнтів та підвищити ефективність нашої роботи. Освітні проєкти ProCheese Академії, також сприятимуть розвитку галузі в цілому, формуючи нові професійні стандарти.Освітні проєкти — важливий рушій розвитку ринку праці. Вони не лише відкривають нові можливості для пошукачів та працівників, але й формують сильний HR-бренд компаній, що інвестують у навчання своїх співробітників. Завдяки таким ініціативам, професії, що тільки набирають популярності як-от чизмонгер, стають доступними для всіх охочих.Від себе — закликаємо ейчар-команди та керівників долучатися до таких ініціатив, і навіть якщо ви не готові поки що створювати свій навчальний продукт, розвивайте людей за допомогою вже створених продуктів.

Освітні ініціативи стають потужним інструментом для розвитку ринку праці, зміцнення HR-бренду та підвищення ефективності бізнесу. Кейси, такі як запуск ProCheese Академії та співпраця з платформою Дія.Освіта, демонструють, як навчальні проєкти допомагають компаніям вирішувати кадрові виклики, розвивати нові професії й формувати експертність на ринку.
Дивіться новий етер на нашому каналі

Illustration

Інші матеріали

Illustration

Читати >>>

Illustration

Читати >>>

Навчання

Illustration

Деталі >>>

Щоб допомогти вам зробити систему навчання ефективною та сучасною, CASE STUDY Academy підготувала онлайн-курс “Створення e-Learning в компанії з нуля” з великим практичним модулем від української LMS-систем Collaborator. На курсі ви дізнаєтесь e-Learning у компанії, що таке Instructional Design, навчитесь розробляти електронні курси.

Illustration


Illustration

СЕРВІС №1 ДЛЯ ПОШУКУ КАНДИДАТІВ РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Illustration

У сучасному світі, де конкуренція за таланти лише зростає, запуск власних навчальних ініціатив стає не просто додатковою перевагою, а ключовим інструментом для розвитку компаній. Про це свідчить кейс Ardis Group, яка не лише створила ProCheese Академію, але й ініціювала запуск першого в Україні освітнього серіалу про нову професію — чизмонгера.Освіта та співпраця з платформами, такими як Дія.Освіта, відкривають нові горизонти для HR. Це допомагає не лише адаптувати новачків, але й посилює HR-бренд компанії, формує експертність на ринку й демонструє інноваційність. Про це говоримо з Кірою П’ятецькою, HRD Ardis Group та Наталею Кагадій, директоркою департаменту ProCheese в ARDIS Group.

👩🏻 Компанія вже понад 25 років на ринку. Що допомагає вам розвиватись, підтримувати команду в часи війни?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — В основі успіху Ardis Group, на мою думку, є три складові. По-перше, наша філософія, яка побудована на тому, щоб приносити українцям світову культуру споживання сирів. За ці роки ми побудували партнерські відносини з багатьма європейськими постачальниками, світовими сирними спільнотами та експертами, запустили власне виробництво свіжих сирів Lel’, маємо власний логістичний сервіс для забезпечення сиром всієї країни.По-друге, це наші цінності: Команда, Довіра, Сервісність та Сирне ДНК. Це те, що допомагає нам залучати та утримувати команду навіть в складні часи. Ми приділяємо багато уваги саме розвитку нашої корпоративної культури.По-третє, це наша команда, яка не зупиняється перед викликами, якими б складними вони не були. Завдяки цьому у нас вже реалізовано багато проєктів для розвитку сирної галузі в Україні та ми активно популяризуємо Україну через сир у світовій спільноті.


👩🏻 Що таке «сирне ДНК» компанії, і як воно проявляється в її діяльності?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — «Сирне ДНК» — це не тільки про любов до сиру, це про сирну культуру, яку разом з нами поділяють, досліджують та якою захоплюються. Ця культура пронизує всі рівні компанії: від виробництва до взаємодії з клієнтами.У нас навіть з’явився термін “вживлення сирного ДНК” - це відбувається коли людина влаштовується на роботу до нашої компанії. Впродовж роботи вона розвиває своє сирне ДНК. І коли співробітник завершує свою професійну діяльність в компанії, ми неодноразово чули, що ось це “Сирне ДНК” залишається з ними в їхньому подальшому житті. Вони продовжують досліджувати сирні смаки, знайомити з сирною культурою своїх рідних та знайомих. Ми віримо, що люди, які щиро захоплені своїм продуктом, можуть втілювати класні проєкти з розвитку галузі.


👩🏻 ProCheese Академія стала першою сирною Академією в Україні. Що спонукало вас до її створення?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Наша компанія має багаторічний досвід роботи з сиром. З часом ми побачили, що на ринку є гостра потреба у фахівцях, які знають продукт досконало — від процесу виготовлення до подачі. Щоб закрити цю потребу, ми вирішили створити ProCheese Академію, де навчаємо професіоналів, готових працювати з сиром на зовсім іншому рівні. Цей проєкт став органічним продовженням нашого «сирного ДНК» через прагнення ділитися знаннями та розвивати сирну культуру в Україні.


👩🏻 Як професія чизмонгера відрізняється від звичного уявлення про продавця сиру?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Чізмонгер — це не просто продавець сиру, а справжній сирний професіонал. Уявіть собі: клієнт приходить до магазину з бажанням спробувати щось нове, а чизмонгер, як досвідчений гід, проводить його через новий смаковий досвід, розповідаючи про походження сиру, його особливості та ідеальні поєднання з іншими продуктами. Робота чизмонгера — це про створення унікальних гастрономічних вражень, які роблять досвід покупця незабутнім. Коли продавець сиру стає чизмонгером — це про розвиток, як професійний, так і, звісно, фінансовий. Адже відтепер цей спеціаліст починає не просто нарізати сир та викладати його на вітрину, а й прямо впливати на продажі.


👩🏻 Чому важливо розвивати саме цю професію?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group:— У Європі та США чизмонгери — вже невіддільна частина ритейлу, що значно підвищує цінність товарів та послуг. В Україні ця професія тільки набирає популярності, і компанії, які першими впроваджують цю посаду, отримують конкурентну перевагу.Ми бачимо великий потенціал для розвитку цієї професії в Україні. Кваліфіковані чизмонгери можуть значно підвищити рівень обслуговування в магазинах і ресторанах, що, своєю чергою, позитивно впливає на прибутковість бізнесу. Ще один, мабуть, найважливіший момент — це безпека продукції. При неправильній роботі з сиром, він не лише втрачає свої смакові якості, а й може зашкодити споживачу.З іншого боку, для багатьох людей ця професія може стати шляхом до нової кар’єри або навіть першою серйозною роботою. Адже вона не має вікових обмежень і конкуренція з іншими експертами через їх обмежену кількість тут практично відсутня. Тому популяризація чизмонгерів — це не лише внесок у розвиток ритейлу, але й розв'язання кадрових проблем у галузі.Гарно було б, щоб рітейл мережі включали такі фокусні освітні продукти в свою систему онбордингу, тому що це спростить роботу з постійною плинністю кадрів і їх швидким введенням в професію. Мотивувати людей.

Illustration

👩🏻 Перший безоплатний освітній серіал для майбутніх чизмонгерів зʼявився на платформі Дія.Освіта.Це серйозний крок до популяризації професії — всіх, я думаю, цікавить бекстейдж. Які етапи співпраці з Дія.Освіта пройшла компанія, перш ніж серіал з’явився на платформі?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group:— За цим проєктом стоїть багатомісячна робота всієї команди ProCheese, Cпівпраця з Дія.Освіта почалася з подання заявки та презентації нашої ідеї щодо створення освітнього серіалу «Професія Чизмонгер». Після кількох етапів перевірки, під час яких експерти оцінювали наш проєкт, ми отримали підтвердження. Паралельно на його реалізацію залучили фінансову підтримку у вигляді грантів. Далі ми працювали з методологом над сценарієм, аби зробити матеріал зрозумілим і корисним. На кожному етапі — від сценарію до зйомок — ми тісно співпрацювали з командою Дія.Освіта, затверджуючи всі деталі. Процес знімання проходив під контролем фахівців, щоб контент відповідав стандартам якості платформи, яка робить освіту доступною для всіх. Ми раді бути частиною цього проєкту, адже такі ініціативи об’єднують бізнес і державу для створення корисних освітніх продуктів.Насправді, це навчання може бути корисним навіть для компаній, які не займаються сирами. Зараз в компаніях заведено проводити лекції/навчання про мистецтво, майстер-класи і так далі. Тож, переглянувши, можна надихнутися на проведення якогось сирного інтерактиву в офісі, або запросити для цього експертів.


👩🏻 Як співпраця з платформою Дія.Освіта допомогла зробити професію чизмонгера доступнішою?

Наталія Кагадій, директорка ProCheese в Ardis Group: — Дія.Освіта — це національна освітня платформа, яка поєднує education та entertaiment складники, щоб процес здобуття знань був цікавим і доступним для всіх, у кого є інтернет та гаджет під рукою. Зараз платформа охоплює навчання у різних галузях, включаючи професії, які стають все більш актуальними на сучасному ринку праці.На Дія.Освіта можна безплатно отримати знання, що необхідні для успіху у новій професії. Тут можна ознайомитися з професіями не лише чизмонгера, але й фармацевта (від мережі аптек АНЦ), бариста (від мережі кав’ярень Lviv Coissants), майстра бровиста (від G.Bar) та інших. Це надзвичайно корисний ресурс для тих, хто шукає як досягти нових горизонтів у своїй кар’єрі.Тому співпраця з цією платформою була для команди ProCheese стратегічним рішенням — завдяки серіалу ми зробили професію чизмонгера доступною для всіх, хто хоче її опанувати. На додаток, приємно бути частиною такої потужної спільноти, де держава і бізнес об’єднують зусилля для розвитку актуальних знань та навичок та розвитку ринку праці в цілому.


👩🏻 Які переваги для HR відкриває співпраця з такими платформами, як Дія.Освіта?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Для HR це чудовий інструмент. Ми можемо залучати нових співробітників, запропонувавши їм базове навчання через платформу. Це зменшує витрати на первинне навчання і дає змогу швидко підготувати спеціалістів у вузькопрофільних напрямках. Зараз освітній серіал «Професія Чизмонгер» став частиною онбордингу нових співробітників. Новачки можуть вивчити матеріал ще до початку роботи, а ми заощаджуємо час на внутрішніх тренінгах. Дуже круто, що компанія як експерт представлена на Дія Освіта, це додає цінності HR-бренду компанії


👩🏻 Як внутрішні освітні проєкти впливають на HR-бренд компанії?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — В першу чергу це підтвердження експертності компанії. Формування в думках кандидата: Якщо сир, то Ардіс експерти у цій галузі. Щоб стати "Макдональдсом" у світі сирів. Такі проєкти мають сильний вплив на формування HR-бренду компанії:Співробітники бачать, що компанія інвестує у їх професійний розвиток. Це підвищує їхню лояльність і сприяє відчуттю, що компанія інвестує в їхнє майбутнє, а не лише використовує їхній робочий потенціал.Підвищення довіри до експертизи своєї компанії. Коли співробітники навчаються у своїх колег, які мають унікальні знання, експертість і глибоке розуміння бізнесу, це посилює довіру до внутрішньої експертизи компанії.Підвищують залученість та мотиваціюПозиціювання на ринку та залучення талантів: Для зовнішніх кандидатів та бізнес-партнерів такі проєкти є підтвердженням того, що компанія має унікальну експертизу, з якою готова ділитися. Це підвищує її статус на ринку, демонструючи, що вона не тільки розвиває власний бізнес, але й цінує розвиток людського капіталу.


👩🏻 Який вплив на внутрішні процеси має впровадження таких ініціатив?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Автоматизація навчання через такі платформи як Дія.Освіта значно спрощує наші внутрішні процеси. Не потрібно Співробітники можуть навчатися в будь-який зручний для них час, а ми отримуємо фахівців, які вже мають базові знання. Це особливо важливо для стажування нових людей, адже вони приходять до нас підготовленими. Водночас це зменшує навантаження на HR-департамент та керівників.


👩🏻 Які довгострокові результати ви очікуєте побачити від впровадження освітніх ініціатив?

Кіра Пʼятецька, HRD Ardis Group: — Ми очікуємо, що такі ініціативи допоможуть розширити коло пошуку серед кандидатів не обмежуючись володінням певних знань або попереднім досвідом, пришвидшити адаптацію нових співробітників, а саме в короткі терміни та вдоступний та інтерактивний спосіб передати ключові знання про продукт та роботу з ним, підвищити залученість та знизити плинність кадрів. В перші два тижні навчання пройшло більш ніж половина співробітників компанії. Окрім співробітників чия діяльність пов’язана з безпосередньо роботою з продуктами або клієнтами, навчання пройшли співробітники департаменту контрактування, ІТ та всі хто хотів підвищити загальний рівень своїх знань по сиру. В цілому очікуємо покращити якість обслуговування клієнтів та підвищити ефективність нашої роботи. Освітні проєкти ProCheese Академії, також сприятимуть розвитку галузі в цілому, формуючи нові професійні стандарти.Освітні проєкти — важливий рушій розвитку ринку праці. Вони не лише відкривають нові можливості для пошукачів та працівників, але й формують сильний HR-бренд компаній, що інвестують у навчання своїх співробітників. Завдяки таким ініціативам, професії, що тільки набирають популярності як-от чизмонгер, стають доступними для всіх охочих.Від себе — закликаємо ейчар-команди та керівників долучатися до таких ініціатив, і навіть якщо ви не готові поки що створювати свій навчальний продукт, розвивайте людей за допомогою вже створених продуктів.

Освітні ініціативи стають потужним інструментом для розвитку ринку праці, зміцнення HR-бренду та підвищення ефективності бізнесу. Кейси, такі як запуск ProCheese Академії та співпраця з платформою Дія.Освіта, демонструють, як навчальні проєкти допомагають компаніям вирішувати кадрові виклики, розвивати нові професії й формувати експертність на ринку.
Дивіться новий етер на нашому каналі

Щоб допомогти вам зробити систему навчання ефективною та сучасною, CASE STUDY Academy підготувала онлайн-курс “Створення e-Learning в компанії з нуля” з великим практичним модулем від української LMS-систем Collaborator. На курсі ви дізнаєтесь e-Learning у компанії, що таке Instructional Design, навчитесь розробляти електронні курси.

Illustration


Інші матеріали

Illustration

Читати >>>

Illustration

Читати >>>

Заходи

Illustration

Деталі >>>

Illustration


Отримали професійну цінність від нашого матеріалу?

Підписуйтесь та читайте більше цікавого та корисного про HR та менеджмент

Дякуємо за підписку!

Будемо раді стати вашим провідником до новин та цікавинок в HR

Can't send form.

Please try again later.

Отримали професійну цінність від нашого матеріалу?

Підписуйтесь та читайте більше цікавого та корисного про HR та менеджмент

Дякуємо за підписку!


Can't send form.

Please try again later.