Дякуємо за підписку!
Будемо раді стати вашим провідником до новин та цікавинок в HR
Приєднатися в соцмережах
СЕРВІС №1 ДЛЯ ПОШУКУ КАНДИДАТІВ РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Амбасадор – це людина, цінності якої звучать в унісон із цінностями бренду
Тож сьогодні розповімо про те, як це допомагає розвивати бренд роботодавця. Порадами ділиться Людмила Калініченко, лідерка спільноти амбасадорів бренду UKRSIBBANK, провідна фахівчиня з впровадження змін Центру управління змінами Департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Передісторія: що робити, коли співробітники вигоріли?
В UKRSIBBANK спільнота амбасадорів зародилась ще у 2019 році. Однак повномасштабне вторгнення не пройшло повз: 90% активності амбасадорів – написання дописів у соцмережах. Учасникам спільноти складно було писати дописи в соцмережах, коли навколо страх, переживання та стрес?Працівники емоційно дуже вигоріли, припинили вести власні соцмережі і це вплинуло на бренд роботодавця.
Людям цікаві люди ❤️
Що ж робити, щоб повернути попередню активність та ще й примножити кількість однодумців? Сьогодні у спільноті понад 80 учасників, однак після повномасштабного вторгнення кількість була на 50% меншою.
Ось 5 кроків, які нам допомогли не втратити кращих з кращих:
✅ 1. Відкритий діалог. Ми проводили інтерв’ю з кожним учасником та учасницею спільноти для того, щоб з’ясувати потребу чи підтримку, яка потрібна. Зараз же щороку ми проводимо опитування учасників спільноти і вони щиро діляться, бо відчувають підтримку.✅ 2. Well-being. Турбота про моральний стан працівників була надзвичайно важливою і продовжує бути у фокусі. UKRSIBBANK організував для амбасадорів воркшоп із психологом. Розібрали основні страхи, копінг стратегії для подолання стресу, отримали підтримку в колі, сповненому щирості та відвертості.На сьогодні в банку є безкоштовні сесії з психологом, учасники користуються цією можливістю, також ми проводимо тематичні зустрічі з неформальним та відвертим спілкуванням, метафорами і т.д. ✅ 3. Топ-менеджери та HRD. У кризовий час учасникам спільноти було цінно бути почутими і не залишатись на одинці з своїми питаннями. Саме для цього ми організовували зустрічі з HRD Наталею Галунко – відвертість та людяність надихає. Щоквартально ми запрошуємо на зустріч до спільноти когось з ТОП-менеджерів. Колеги радо погоджуються, діляться досвідом, підтримують амбасадорів та надихаються їхньою невтомною працею. Просувати бренд роботодавця в кризовий час надзвичайно важко.✅ 4. Навчання. Для амбасадорів ми організовуємо профільне навчання щороку. Навчаємо основам копірайтингу, сторітелінгу, ведення контенту, розглядаємо тренди, зокрема ШІ. Така активність дає надзвичайний результат, оскільки контент амбасадорів стає професійнішим і залучає більше фоловерів.✅ 5. Підтримка. Війна підсилила бажання людей об’єднуватись в спільноти. Я, як лідерка спільноти, маю контакт з амбасадорами 24/7 в нашому закритому чаті. Тривоги, сумніви, поради, питання – це все ми пропрацьовуємо разом. Турбота в кризовий час важлива як ніколи, як не крути, а люди люблять визнання, нові можливості та розвиток особистого бренду – це все ми даємо нашим працівникам.
Як залучати до себе працівників та розширювати спільноту?
Збільшити спільноту нам допомогли 3 прості активності:1. Внутрішня комунікація про спільноту. Не всі працівники знали, що в UKRSIBBANK є така спільнота, не всі розуміли, чим займаються амбасадори тощо. Пояснили – запросили – отримали нових учасників.2. Щорічний конкурсний відбір учасників до спільноти. Жива конкуренція, промо компанія, можливості розвитку спрацювали на нашу користь.3. Зовнішня комунікація. Ми ведемо рубрику про наших амбасадорів на офіційних сторінках банку в соціальних мережах. Визнання надзвичайно мотивує учасників.
Реалії 2025-го
Цієї весни ми зібрали колег на щорічну конвенцію амбасадорів, яка стала вже гарною традицією та додатковим способом залучення. Цього року присвятили її саме змінам. Для нас амбасадори – це лідери змін сьогодення. Бути амбасадором – це бути тим самим знаком оклику, який додає харизми та акцентує на важливому. Також багато відгуків та емоцій отримала церемонія нагородження, під час якої відзначили найкращих та найкреативніших в різних номінаціях. Для нас це знак, що попри війну та загальний емоційний стан, ми на правильному шляху розвитку спільноти, яка вже стала частиною нашого EVP.
Саме через наших людей, працівників-амбасадорів, ми просуваємо ціннісну пропозицію, зміни, які постійно нас супроводжують, та стратегічні проєкти, до яких долучений банк.
Ми вже плануємо нові кроки для розширення спільноти, розвитку учасників через нові та цікаві навчання та воркшопи і ми завжди підтримуємо одне одного. В підтримці наша командна сила.
Бажаємо успіху вам, вашим командам та бізнесу!
СЕРВІС №1 ДЛЯ ПОШУКУ КАНДИДАТІВ РОБІТНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Амбасадор – це людина, цінності якої звучать в унісон із цінностями бренду
Тож сьогодні розповімо про те, як це допомагає розвивати бренд роботодавця. Порадами ділиться Людмила Калініченко, лідерка спільноти амбасадорів бренду UKRSIBBANK, провідна фахівчиня з впровадження змін Центру управління змінами Департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas Group
Передісторія: що робити, коли співробітники вигоріли?
В UKRSIBBANK спільнота амбасадорів зародилась ще у 2019 році. Однак повномасштабне вторгнення не пройшло повз: 90% активності амбасадорів – написання дописів у соцмережах. Учасникам спільноти складно було писати дописи в соцмережах, коли навколо страх, переживання та стрес?Працівники емоційно дуже вигоріли, припинили вести власні соцмережі і це вплинуло на бренд роботодавця.
Людям цікаві люди ❤️
Що ж робити, щоб повернути попередню активність та ще й примножити кількість однодумців? Сьогодні у спільноті понад 80 учасників, однак після повномасштабного вторгнення кількість була на 50% меншою.
Ось 5 кроків, які нам допомогли не втратити кращих з кращих:
✅ 1. Відкритий діалог. Ми проводили інтерв’ю з кожним учасником та учасницею спільноти для того, щоб з’ясувати потребу чи підтримку, яка потрібна. Зараз же щороку ми проводимо опитування учасників спільноти і вони щиро діляться, бо відчувають підтримку.✅ 2. Well-being. Турбота про моральний стан працівників була надзвичайно важливою і продовжує бути у фокусі. UKRSIBBANK організував для амбасадорів воркшоп із психологом. Розібрали основні страхи, копінг стратегії для подолання стресу, отримали підтримку в колі, сповненому щирості та відвертості.На сьогодні в банку є безкоштовні сесії з психологом, учасники користуються цією можливістю, також ми проводимо тематичні зустрічі з неформальним та відвертим спілкуванням, метафорами і т.д. ✅ 3. Топ-менеджери та HRD. У кризовий час учасникам спільноти було цінно бути почутими і не залишатись на одинці з своїми питаннями. Саме для цього ми організовували зустрічі з HRD Наталею Галунко – відвертість та людяність надихає. Щоквартально ми запрошуємо на зустріч до спільноти когось з ТОП-менеджерів. Колеги радо погоджуються, діляться досвідом, підтримують амбасадорів та надихаються їхньою невтомною працею. Просувати бренд роботодавця в кризовий час надзвичайно важко.✅ 4. Навчання. Для амбасадорів ми організовуємо профільне навчання щороку. Навчаємо основам копірайтингу, сторітелінгу, ведення контенту, розглядаємо тренди, зокрема ШІ. Така активність дає надзвичайний результат, оскільки контент амбасадорів стає професійнішим і залучає більше фоловерів.✅ 5. Підтримка. Війна підсилила бажання людей об’єднуватись в спільноти. Я, як лідерка спільноти, маю контакт з амбасадорами 24/7 в нашому закритому чаті. Тривоги, сумніви, поради, питання – це все ми пропрацьовуємо разом. Турбота в кризовий час важлива як ніколи, як не крути, а люди люблять визнання, нові можливості та розвиток особистого бренду – це все ми даємо нашим працівникам.
Як залучати до себе працівників та розширювати спільноту?
Збільшити спільноту нам допомогли 3 прості активності:1. Внутрішня комунікація про спільноту. Не всі працівники знали, що в UKRSIBBANK є така спільнота, не всі розуміли, чим займаються амбасадори тощо. Пояснили – запросили – отримали нових учасників.2. Щорічний конкурсний відбір учасників до спільноти. Жива конкуренція, промо компанія, можливості розвитку спрацювали на нашу користь.3. Зовнішня комунікація. Ми ведемо рубрику про наших амбасадорів на офіційних сторінках банку в соціальних мережах. Визнання надзвичайно мотивує учасників.
Реалії 2025-го
Цієї весни ми зібрали колег на щорічну конвенцію амбасадорів, яка стала вже гарною традицією та додатковим способом залучення. Цього року присвятили її саме змінам. Для нас амбасадори – це лідери змін сьогодення. Бути амбасадором – це бути тим самим знаком оклику, який додає харизми та акцентує на важливому. Також багато відгуків та емоцій отримала церемонія нагородження, під час якої відзначили найкращих та найкреативніших в різних номінаціях. Для нас це знак, що попри війну та загальний емоційний стан, ми на правильному шляху розвитку спільноти, яка вже стала частиною нашого EVP.
Саме через наших людей, працівників-амбасадорів, ми просуваємо ціннісну пропозицію, зміни, які постійно нас супроводжують, та стратегічні проєкти, до яких долучений банк.
Ми вже плануємо нові кроки для розширення спільноти, розвитку учасників через нові та цікаві навчання та воркшопи і ми завжди підтримуємо одне одного. В підтримці наша командна сила.
Бажаємо успіху вам, вашим командам та бізнесу!
Отримали професійну цінність від нашого матеріалу?
Підписуйтесь та читайте більше цікавого та корисного про HR та менеджмент
Підписуйтесь та читайте більше цікавого та корисного про HR та менеджмент